Sommarväder och arbete...

... går inte ihop. Men som tur är (?) så jobbar jag bara till 7. Imorgon är tentan inställd så det blir inget jobb då heller. Undrar hur det ska gå med pengar i maj, men det fixar sig alltid.

Har lite kopieringsjobb att göra och så men annars är det lugnt idag. Har med mig en bok, ska plugga järnet ikväll och åka till Skara imorgon och lämna in en bok och låna om resten inför min b-uppsats. Vilken jag verkligen måste börja plugga inför. Hittills har jag läst Det andra könet och halva De vackra bilderna men jag har minst 3 andra facklitterturböcker att läsa. Så klumpen i magen växer... Kanske ska kolla när tentan ska vara inne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0