Påsklunch

Glad påsk på er!!!

Snart dags att bege sig till halva sidan av familjen och äta en barndomens påsklunch. Mums!

Bra dag. Håret funkar, vågen går neråt. Insändaren var riktigt bra igår.
En bild på mig, dock lyckades jag inte fånga "vilken-bra-hårdag-jag-har"


Sen så är min mobilkamera tämligen kass. Men det är bara att bita ihop och önska sig en ännu bättre senare.

Just nu så hatar jag bilder på mig själv... Jag kämpar mot kilona (igen) och resultatet visar sig ju inte lika snabbt som man önskar. Man vill ju att kilona bara ska rinna av och efter en vecka har man nått idealvikten.
Men det är ju bara önsketänkande så man får vara glad när vågen visar några hekto mindre.

Och idag ska jag äta godis. Första gången på flera veckor. Men det är bara för att det är påsk. Förmodligen kommer inte min mage må bra av allt socker heller... Men godis är gott :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0