Påskdagen

Ojojoj. Fest med tacos och Nintendo Wii igår. Vågen upp och träningsvärk idag. Mina axlar är tydligen inte vana vid boxning.
Jag var långt ifrån bra men kul hade jag. Och svettig blev jag efter flera omgångar boxning.

Idag är det nutrilett som gäller igen, idag för hela slanten eftersom jag åt så mycket igår. Det var påsklunch, fika, godis och tacos.


Mobiler att hänga i fönstret som jag har gjort.

Nu ska jag testa lyckan med att göra ett par örhängen och sen djupdyka ner i mina böcker. Det andra könet är kul att läsa men ack så lång den är!

Kommentarer
Postat av: Anna

mmmm nutrilette...har inte ätit det på nästan en vecka...måste gå o köpa!!!
kram!

2007-04-09 @ 10:21:13
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0