På språng

Nu har jag varit i T-holm och avnjutit en god påskmiddag. Till detta fick jag ett påskägg av min moder. Trevligt.

Efter en skön dusch så sitter jag nu framför datorn en liten stund. Jag tog fram nagellacket och målade medan datorn startade upp och nu sitter jag och väntar på att det ska torka. Helt plötsligt så förstår jag varför alla kvinnliga sekreterare sitter och målar naglarna i serier, det går ju faktiskt att klinka på datorn medan nagellacket torkar, dock blir det inte alls någon som liknar korrekt fingersättning, men det har jag inte annars heller så det gör ju inget.
Jag höll på att somna i bilen hem så det var skönt med en dusch, hade jag hamnat i min
 Supersnygga och sköna säng så vet jag inte när jag hade kommit upp igen.

Ska på en liten fest hos min syster sen. Tacos och Nintendo Wii. Hoppas det blir trevligt.

Sen måste jag verkligen skärpa mig. Måste läsa ut Den stora omdaningen (dock får ju bara namnet mig att somna..) och sen måste jag skriva ett pm om min kommande b-uppsats. För detta måste jag först välja ett litterärt verk av Simone De Beauvoir som jag ska göra en idéstudie av, vilken kommer innefatta massa genusstudier :)

Feminist, javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0