Morgonkaffe och försäljningsförsök

Är på jobbet nu tillsammans med en lite kollektion av mina smycken för att se om jag kan hitta några intressenter. Man måste ju visa upp vad man har att erbjuda för att få sälja.

Förvirrande att vara på jobbet, man är inte här så ofta så man har inte full koll längre. Ögonen står åt samma håll som håret som står åt alla håll eftersom jag somnade med blött hår. Satt hos fransyskan och drack te och lite alkohol till halv 12. Det var riktigt trevligt förutom att alla samtalsämnen kanske var lite väl deprimerande. Vi pratade om allt från äldrevård till trafficking. Med blandad engelska och svenska och sen helt plötsligt lite franska som jag inte förstår. Diskuterade även Tidaholms-cruisingen som vi funderade på att åka till och göra stan ännu osäkrare :) Det var väldigt längesen jag var ute i Tidaholm. Vore kul om man kunde passa på och träffa gamla kompisar med.

Nä, dags att bli lite verksam.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

:-)
Kikat på min Guide??

2007-04-20 @ 12:34:32
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: Elsa

Låter kul! :)

2007-04-20 @ 13:12:24
URL: http://www.kamomill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0