Mmmmm... köttbullar

Hemsk morgon... Ligger och gottar mig så skönt i sängen och när man kommer upp ser man SNÖ!!! Gah! Satte mig i soffan med en Nutrilett Karamellbar (måste variera sig...) och slötittade lite på tv:n. Egentligen borde jag pluggat men jag läste faktiskt över 100 sidor igår så det kan vänta en stund.

Men för att komma ut lite så blev det två varv på 2,5:an på berget. Väldigt blöta fötter när jag kom hem!

Som jag sa så lyckades jag plugga ganska intensivt igår. Trots det (eller kanske tack vare):



Så gjorde jag ett par örhängen i rött vilket jag saknade innan...
Samt


Ett halsband med sötvattenspärlor.

(Klicka på bilderna för att få dom större)

Nä, nu ska jag återgå till mina köttbullar :)

Kommentarer
Postat av: Anna

du är så duktig!

hmm du kan få låna väskan i utbyte mot några köttbullar ;)

2007-04-09 @ 16:48:24
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Emmelie

Kul med en till som gillar smyckestillverkning.
Jag måste bara fråga dig hur tusan du lyckas göra ett sådant armband! Hu får man pärlorna att sitta lite så där..utspritt? Jag förstår verkligen inte hur det fungerar. Mycket fina smycken du har gjort! :D

2007-05-02 @ 16:48:27
URL: http://puffsmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0