Lyxig eftermiddag innan jobbet

image59

Går runt och mår bra idag. Dock med en gnagande ångest i magen som säger att jag måste plugga. Så jag tänkte jag ska leta reda på en bok och börja läsa. Vilken beror på vilken jag hittar först.

Jag har nålat upp smycken på en tavla som jag kommer att åka iväg med så att det går till försäljning. Hoppas att det går bra. Jag har väl inte riktigt fattat än att folk betalar för det jag har gjort! De säger ju till mig att jag säljer alldeles för billigt men jag är rädd för att om jag höjer priset kommer ingen vilja köpa.
Men jag hoppas att detta är en bra presentation av smycken och att folk kommer att gå fram och beundra och förhoppningsvis köpa :)
Alla mina stilmedvetna läsare som har någon kommentar om ändringar är välkomna!

Nu tror jag att tvättmaskinen har kört färdigt så det blir till att hänga tvätt. Och så kommer pojkvännen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0