Lördagskalas

Jag sitter och kliar John Blund ur mina ögon. Eller om det bara är pollen.... Vilket påminner mig om min medicin...

Ska alltså på kalas idag. Det blir en tur till Överby först för att kolla in vad som finns där. Som falköpingsbo är det skönt att komma iväg och kolla i affärer då de enda vi har här som funkar är Vero Moda och nån gång ibland kan man hitta något på Lindex. Klädtorka.

Outfit idag kommer uteslutande från Vero Moda, mina nya svarta byxor, det nya vita långlinnet samt en grönvit tunika. Ska se om jag kan ta kort på det sen, just nu sitter jag relativt nyvaken och oduschad.

Funderingarna kretsar mer runt hur jag ska representera mina smycken idag.
Ska det vara stora?

Eller mindre?


Och halsband? Jaja, får se när jag kommit ur duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0