Lördag hela dagen

Idag har det varit fullt upp. Vaknade tidigt (eller rättare sagt blev väckt tidigt...) och åkte fram till stan för en morgonkaffe på Lilla Blå. Skönt att ta det lugnt på morgonen. Sen var det hem och byta om till träningskläder och vänta på att de andra blev klara. Dock så ballade J ut. Drack lite igår kanske? Medan jag väntade gjorde jag lite smycken. Bl.a.
image49 
Ett armband

Sen efter träningen så slöade jag lite som vanligt och som vanligt slöade jag lite för mycket för när jag stod i duschen kom far och fru. De tittade på mina smycken och köpte även :)
Fikade och åkte runt lite innan de begav sig hemåt igen.
Efter det har jag ätit och dammsugit lägenheten. Skönt med en dammfri lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0