Läget lugnt men solen orsaker längtan

Här sitter man framför en dator istället för på sin sköna balkong i solen. Nästan alla man sett idag har tillbringat helgen ute i solen. Det tråkiga är att alla känns mer somriga än mig. Men jag har fått skoskav av mina nya skor vilket är väldigt somrigt. På vintern försöker man aldrig använda låga skor ute och det är just sådana låga skor som ger mig röda märken på hälarna. Sen lider jag av breda fötter vilket oftast inte går ihop med små sommarskor. Men det är ändå sommarskorna man längtar mest efter.

Snart ska boken komma fram, bara det lugnar sig lite till.

Sitter och planerar morgondagen. Har lektion på förmiddagen, blir kanske en kortis på stan efter lektionen. Det ska ju inte vara lika fint väder imorgon men det kanske ändå är väder för en trevlig fikastund på stan för att sen gå till Life och införskaffa ett nytt lager av Nutrilett Mörk choklad som är väldigt mumsig. Brownie är annnars godare än Karamell som är väldigt söt, vilket var det enda som var kvar i affären. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Anna

mmmmm brownie....har du testat Atkins decadence??? Den är så jävla god Åsa!!!!!

du får förresten gärna komma till tidaholm o umgås nån gång ;)

kram!

2007-04-16 @ 20:05:39
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0