Kväll

Nu har jag och R spenderat eftermiddagen med att titta på våra pappor på Labbås cruisers hemsida. Hittade en del andra pappor och sånt med ;)

Tillverkat två halsband och ett par örhängen, men dessa har jag inte tagit bilder på än. Är fortfarande i gläjdeyra över att folk faktiskt betalar pengar för mina smycken. När jag tog med mig smyckena till jobbet så tänkte jag att jag fick vara glad om örhängena dög till henne som hade beställt och sen så tycker folk att det är jättekul.

image48

Ett par örhängen som jag tänkt ge syster. Hon tycker inte om stora (som jag) så jag har gjort ett par små med smä svarta cat eyepärlor.

Nu ska jag försöka krypa upp i soffan med min bok ett tag. Jag läser och läser, lägger fler och fler sidor bakom mig men ändå tar den aldrig slut. Men sen är boken på nästan 900 sidor. Problemet är att minnas allt man läst men förhoppningsvis så kommer det att komma tillbaka när jag läser den andra boken. Eller när jag läser de andra böckerna som handlar om Beauvoir och Det andra könet.

Lyxade till det idag och var ute och åt på lunchen. Det var riktigt skönt. Men problemet är att det är så gott och potionerna så stora. Och sen så tänker man att man kan ju inte lämna en massa kött för djuren ska ju inte dö i onödan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0