Kväll och hungrig

Jag har ätit alldeles för lite idag men kan knappast sätta igång och mumsa nu eftersom det snart är dags att hoppa i sängen. Ska upp och träna imorgon. Tänkte komma iväg vid senast 11. Vilket är tidigt för en morgontrött Åsa eftersom jag måste pallra mig upp, äta frukost och göra iordning mig. Vilket inkluderar 30 minuters hängande framför tv:n för att jag är trött.

Pysslat hela eftermiddagen och kvällen framför Ugly Betty och Desperate Housewives.

 klicka för att se i större format

Ett resultat av pysslet idag.

Men nu ska jag kolla lite på nätet, prata på msn och leka med bildprogrammet innan jag kryper ner bredvid min kille.

Kommentarer
Postat av: Anna

på bates??? haha..
Åh Åsa...tack!

kram

2007-04-18 @ 00:00:52
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0