Klar... eller?

Nu har jag äntligen plöjt igenom boken och gick in på nätet för att lite lite på vad som ska stå med i PM:et men jag kom fram till att jag har allt på papper så jag ska strax tillbaka till soffan för att i lugn och ro läsa på papper istället för datorn.
Läst stora delar av dagen samtidigt som jag glassat i solen till och från


Sen en skön promenad med syster yster som avslutades med kaffe hos henne.

Dock så grumlades min härliga känsla när jag gick in på studentportalen och insåg att jag hade missat en bok som ska läsas tills på tisdag. Istället har jag ju suttit och kämpat med boken till förra gångens lektion.... Kanske borde gå till bokhyllan och leta upp nästa bok med... hoppas den är tunn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0