Jobbar hårt...

Nu har jag ätit lite, blev en Nutrilett Karamell (lite sliskig men lagom när man slutar röka), gjort en prislista över mina smycken (det har varit en del som frågat idag och jag hade ju ingen koll, men nu vet jag)

Dessutom har jag dragit ut lite papper. Jobbat hårt med andra ord ;)

Men jag är glad över prislistan. Eftersom inget smycke är det andra likt så har jag gjort en prislista efter materialkostnad. Så är det någon som är intresserad så är det bara att höra av sig och få en prisuppgift.

Jag har fått min första beställning idag, ett par örhängen. Kul! Men jag ska vänta tills nästa pärlleverans kommer så att jag har lite mer pärlor i rätt färg.

Bara en timme kvar. Sen hem. Ta det lugnt. Visa killen mina nya fynd ;) Sen måste jag ställa mig på vågen igen för att se att den inte lurade mig i morse.... Om den gjorde det blir jag ledsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0