Hösnuva, jobbiga hösnuva

Jag glömde att ta min allergimedicin igår och det får jag snora för idag. Fick ta astmaspray imorse och sen ta det någolunda lugnt på gymet för jag kände av astman. Tråkigt värre. Men jag körde ganska hårt ändå. Det är skönt att gå till gymet och det är grymt skönt att sitta på bänken utanför nu när det är lite varmare och ta en cig och prata skit. Idag var både Johanna och Ramona med och tränade och det är alltid kul!

Sen så åkte jag och pojkvännen till hans pappa och fikade och bytte däck på bilen. Eller rättare sagt, pojkvännen bytte däck på bilen och jag satt med kvinnorna och rökte och pratade skit. Sen bjöd dom på kaffe, vetekrans och prinsesstårta. Riktigt trevligt.

Nu är jag hemma och har avbeställt böcker från Skaparglädje och bokfront. Funderar på om man inte ska ta och gå ur... men det är ett senare projekt. Nu ska jag bara tvätta och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

söt blogg :)

2007-04-30 @ 19:25:16
URL: http://liiiisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0