Hennaeftermiddag

Nu så har jag tillbringat ca 2 timmar med henna i håret, så här såg jag ut:


Inte världens snyggaste....

När jag väl sköljt ur det såg det lite bättre ut:


Efter att det håret hade fått torkat så såg mitt finniga ansikte ut såhär:


Min hy har dock blivit mycket bättre sen jag slutade äta godis och sånt. Nu lever jag på Nutrilett chokladbars och dryck. Åtminstone stora delar av dagen. Ska jag till jobbet eller gå och träna så brukar jag bunkra upp magen med en god smoothie för att klara av dagens påfrestningar. Annars brukar det bli en bar. Sen äter jag ett mål mat om dagen annars är det viktminskningsmat som gäller. I morgon ska jag jobba två timmar men sen tänkte jag ta mig till stan och se om Life har fått in mera Nutrilett Mörk choklad som jag älskar men inte finns på många ställen.
Jag var jätteduktig och gick ner massor i vikt... men sen vände det. Så nu tar jag nya tag. Kanske inte inför beachen -07 men jag kanske kan satsa på återträffen som tydligen blir i höst. Beachen ligger lite för nära i tiden.
Som tur är så ligger gymmet nära med :)

Kommentarer
Postat av: styvmor

Hej Åsa! Vilka fina smycken du gör. kanon snyggt. kram

2007-04-09 @ 20:59:08
Postat av: Anna

fin frilla baby! och jag ser ingen finne?

haha skulle jag vara personlig stylist? Jag kan knappt styla mig själv jue...men visst..jag packar ned dig i gröna väskan ;)

Kramar!

2007-04-09 @ 22:07:18
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0