Grillkväll

Fullt upp idag. Vaknade av telefonen före 10. Skulle gå och träna men va lite sega så vi tog en omväg förbi Johanna, systemet, ica, Johanna och hem innan vi kom iväg. Men väl där kände jag av huvudvärk så jag tog en tablett och tog det lugnt på bandet och cykeln. Sen kom vi hem och slappade på balkongen trots att det fanns massor att göra.

Nu har vi skurit massa grönsaker. Än har jag inte kommit in i duschen ens...

Ett halsband jag gjorde igår:

image62

Gjorde flera men bilder kommer när jag har mer tid. Nu måste jag duscha och sånt innan folket kommer. Sen blir det vegansk/vegetariansk-grillkväll.

Vad ska ni göra en sån skön lördagskväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0