Glassmysteriet

Ramona kom med en glass till mig. En solero exotic. Mums! Jag funderade en bra stund medan jag åt varför jag inte har köpt några sådana innan. Den var ju jättemumsig! Sen kom jag ner till pinnen! Det är därför jag aldrig äter pinnglass... Fastän jag knappt rör pinnen så känns det i tänderna som om jag skrapade emot. Denna känslan sitter kvar en bra stund.
Det var väldigt länge sen jag åt glass... Förstår inte hur jag kunde glömma bort min pinnfobi.
Men glass var så god så jag funderar på om man kanske kan be om en bägare och sked nästa gång så kan man köpa en sån igen.

image60

En solerodröm med mina nya skor!

Kommentarer
Postat av: Anna

har också en viss pinnfobi...efter alla djävulska halsprov jag fick ta när jag var liten GAHHH!

perfekt bikinikropp?? Nä du Åsa.
men tack.

Ahh tänkte väl att de hade gjort nåt knas med din mall.
Men jag hjälper gärna till med annat!
kramar!

2007-04-26 @ 19:55:53
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0