Frusen och trött

Nu har jag tittat på Ugly Betty och Desperate housewives efter ett intensivt träningspass. Känner mig riktigt duktig.

Värmen är tillbaka, vilken fröjd! Förutom grannen....... Idag var han ute i bara kalsonger igen... hoppas jag i allefall. När han sitter ner ser man ju inte om han har kalsonger eller inte.... Det är vidigt. Ok, alla får se ut som dom vill men dom behöver ju inte visa upp det hela tiden. Så svårt är det ju inte att ta på sig lite kläder!

Imorgon frukostföreläsning och sen Jönköping. Kanske ta på sig ett av mina halsband?
image54

Kommentarer
Postat av: Anna

japp - var alltid en reklampelare för dina egna verk så ha på dig massor av dina smycken =)

fast det var ju ett undantag och säkelrigen mest beroende på feber att min kille tittade på en sådan film.

kram på dig älskade vän!

2007-04-24 @ 22:17:30
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0