Filtmys inför iordninggörandet

Nu sitter jag och myser under en filt i väntan på att R ska komma och vi ska dricka lite smått och sen förmodligen gå ut med M. Jag har läst lite samt tittat på internet och inte hunnit sminka mig eller något. Men det får jag göra sen. Jag har en stor finne i pannan som jag nog måste spendera en del tid med. Och håret hänger som en hjälm längst hjässan.
Och så fryser jag, men förhoppningsvis blir det bättre med lite alkohol i kroppen. Tyvärr hjälper inte alkohol mot finnar...

Glad över att det är någolunda städat. Det är skönt. Men det skulle krävas mycket mer för att det ska kännas riktigt bra. Borde torka golven, putsa fönstren, damma.... Orka!
Jag är lika seg som internet just nu, fast det är helt och hållet mitt fel att internet är segt. Men hur kommer det sig att jag är seg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0