Fått lite fart

Nu har jag fått på mig lite kläder. Dock helt fel kläder för detta regniga blåsväder som är ute. Istället går jag runt och drömmer om sommaren i vadlånga gråa leggins, vid gul kjol och ett grått linne. Tyvärr kommer jag väl få byta om sen när det är dags att gå ut.

Detta vädret är så tråkigt! Inte konstigt att man inte orkar gå upp. Jag låg och läste till ca 2 igår och så vaknar man strax efter 9 av att telefonen ringer, man springer upp och när man väl hittat en telefon har dom lagt på. Man lägger sig igen, irriterad för det var ju dolt nummer som ringde. Halvsomnar så ringer killen. Han ber om ett nummer och jag rabblar det i sömnen. Somnar och då ringer telefonen igen. Återigen dolt nummer. Men den här gången hinner jag svara och är beredd att skälla på dom men då jag hör att det är blodcentralen så rinner ilskan av mig. Så jag somnar om. Vaknar sen av ett sms och sen har det hållt på så idag.

Tänkte visa ett halsband som jag gjorde till örhängen jag visade sist.
image46

Jag är riktigt hungrig idag. Har hittills ätit en Nutrilett Brownie och en Nutrilett Mörk choklad, kom upp ganska sent. Men nu ska jag leta igenom frysen och se om jag hittar något mer att äta. Vågen har äntligen blivit min vän fast det kommer dröja ett tag tills den är min förtrogna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0