En blåsning med halsbränna

Idag har det varit fullt upp. Gick upp tidigt idag igen (enligt mina mått mätta... klockan var halv 9) och åkte iväg till Skara. Började på Coop och inhandlade inför grillningen imorgon men några spett finns inte att få tag på :(
Sen vidare till biblioteket som inte hade öppnat så då tog vi en sväng förbi Slöjd-Detaljer under tiden. Som vanligt så handlade jag för mycket. Så det blev att göra några smycken till när jag kom hem.

Sen tog jag allt och åkte till Holma och lämnade över det till försäljning på söndag. Det blev en trevlig fikastund, starkt kaffe och cigaretter. Vilket gav en liten halsbränna. Inget farligt så. Men det blev inte bättre när jag var på väg hem och blev invinkad och fick alko-blåsa. Först tog jag det lugnt, med tanke på halsbrännan men det dög ju inte så jag fick blåsa upp lungorna bara för att bevisa att jag inte druckit något. Sen fick jag åka vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0