Efter träning

Nu har jag varit och tränat en stund. Kändes jättebra förutom att vi alltid sätter oss utanför gymet och tar en cigarett efter träningen. Idag tog vi t o m två medan vi satt och snackade.

Fick premie från Cosmopolitan idag, jag valde en sån där prenumeration där man fick en present. Man skulle få Sara Jessica Parkers parfym, vilken jag vill ha och blev då grymt besviken när det kommer hem en flaska J Lo:s Glow.

 Klicka på bilden för att se den i större format

Ett halsband jag gjorde igår med "fuskläder".

Ska äta lite nu och sen försöka plugga. Men det blir antagligen en måltid framför datorn medan jag kollar på lite bloggar och sätter maten i halsen när jag kollar mitt bankkonto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0