Efter mötet...

Jag förlorade en del av auktionerna, vann en som jag ville vinna (dock ville jag ju vinna de andra med... men men) Jag har "vunnit" en auktion med massa pärlor (hur kan man vinna och samtidigt betala???) förlorade lite andra pärlor och diverse grejer.

Dock var mötet givande där vi gick igenom trafiksäkerhetsplanen för kommunen. Vi hade massa bra att säga och massa strunt som gjorde det ännu roligare att vara där. Jag kan dock känna mig lite kluven mellan "miljöpartist-Åsa" och "älskar-att-ta-bilen-Åsa" när man diskuterar sådana saker. Men miljön och säkerhet måste ju gå före min egna lathet. Dessutom jobbar jag mindre och mindre vilket betyder att jag kommer att ha mindre pengar att betala bensin för och kommer därför vara tvungen att gå eller cykla istället.
Jag har försökt klura ut varför jag tar bilen istället och kommit fram till att jag helt enkelt är för stressad.

Och inte hjälper mig bloggen att få mer tid över ;)

Dags att plugga och kanske få något i magen. Typ en Nutrilett Mörk choklad (vilken jag bara sett på hälsokostaffärer hittills... vilket är konstigt för den är god)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha get used to blogg.se bråkar o strular honey!

kul att du vann lite auktioner.
Kolla in Ebay för pärlor o berlocker å sånt!

kram!

2007-04-10 @ 22:33:49
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0