Efter Jönköping

Nu är jag hemkommen och har redan låtit inspirationen flöda efter besöket på Hobbygläjde:

image55

Dit kommer jag åka igen!

Annars har jag köpt en svart duk som jag ska ha under mina smycken som kommer att gå till försäljning på loppis på söndag, letade djupt i en fyndlåda på IKEA. Där hittade jag även innerkuddar (stora!) som jag ska sätta ut på golvet. Köpte ett par nya skor, svarta strax över ankel spetsiga. Testade ett par som var runda vid tårna men min stil går mest ihop med spetsiga. Kort kommer! Jag tyckte om dom.
Köpte även en liten present till Olof. När kommer han få den?

Jag känner lite press nu att jag måste producera lite smycken till på söndag eftersom jag handlat upp alla mina pengar nu igen. Måste ju försöka gå lite plus med, har ju lagt ut en del på smycken nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

åh jättefint halsband åsa!!! du borde göra ett kollage till en header på bloggen med dina smycken =) och en pärllik bakgrund !

hmm är det nästa helg du menar som i 4 - 5 maj att cruisingen är? för jag har vernissage den 5...då är du välkommen..så kanske vi kan ta en öl efteråt =)
kram!

2007-04-25 @ 17:12:45
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0