Efter en skön kvällspromenad

Snart ska jag åter hugga in i boken, har varit ute på en promenad eftersom jag höll på att somna, bättre sömnmedel får man leta efter...

Men det har varit en underbar dag. Jag satte mig på balkongen för att plugga. Dock hade ett par fått för sig att sola utanför och dom pratade oavbrutet så jag fick gå in med boken till soffan för att kunna koncentrera mig.
Sen var det dags att dra till Överby för att köpa present och kolla lite i affärer.
 Som vanligt, klicka på bilden för att se den i större format

Dock så har jag nu pålagt mig ett klädshopping-förbud eftersom jag strävar efter att gå ner i vikt och det är ingen idé att lägga massa pengar på kläder om de inte kommer passa.
Det blev en varm bilresa och en varm shoppingtur där det mest förekom jag-vill-ha-längre-fram-planering.

Jag kom fram till att min klädsel var alldeles för varm. Det största felet var skorna. Mina snygga sommarskor jag hade förra året är tyvärr totalt utslitna och inte mycket att hurra för. Så vad gör man då? Jo, letar upp närmasta skoaffär och letar igenom tills man hittar något mig-aktigt och köper och sätter på sig.

image38

Fötterna ser hemska ut efter joggingskortortyr men oj vad skönt det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0