Den globala uppvärmningen är här...

Pust vad varmt det är! Satte mig ute på balkongen för att plugga men efter en stund var jag tvungen att gå in för det blev för varmt. Hittills har jag ju inte solat nåt i år så jag får väl ta det lite lugnt. Jag har tänkt tanken att gå till solarium men längre har jag inte kommit. Och nu är redan solen här stark och farlig.

Pluggar mycket idag. Suttit 1,5 timme och pluggat. Men tar nu en liten paus. Och det får bara bli en liten paus. Tills jag är klar med allt som ska bli klart på onsdag har jag pysselförbud så det gäller att bli klar. Jag har redan idéer om olika halsband och sånt i huvudet så det gäller att plugga på.

Hade mina nya örhängen igår. Lite förvånad över att det är så pass stora men ändå inte tunga.

Dags att återgå till pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag har solat i typ fem minuter idag men jag ska sola mer! :) man får ju passa på när det är så varmt och skönt ute

2007-04-15 @ 13:22:52
URL: http://www.kamomill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0