Blev lite tid över...

Jag kan inte hoppa in i duschen än i fall om att någon skulle komma för pojkvännen är och köper kol till grillningen.

Trött är jag. Var uppe länge igår. Först så pysslade jag sen så kom syster och Ramona och vi blonderade syster och Ramona slängde i lite slingor med. Lång tid tog det eftersom vi var så envisa om att få det någolunda bra.

Sen när dom gick satte jag mig och pysslade igen i väntan på att pojkvännen skulle komma hem. Jag försöker få ihop en kollektion till. Vet ju inte hur mycket som blir kvar efter morgondagen. Förhoppningsvis inte mycket!

Ett halsband jag gjorde igår och som redan är sålt:

image63

Jag måste hela tiden vidga mina vyer när det kommer till smycken för jag har bestämt mig för inte göra likadana smycken. Jag kan göra liknande men inte likadana för jag vill att alla mina smycken ska vara unika.

Jag tror jag fått lite färg ute på balkongen idag. Skönt! Jag känner för att återvända dit en stund... Jag hör nog om det plingar på dörren ändå.

Ska bli kul ikväll! Vänner, grillning, lite alkohol (kylen är full, dock är det inte bara till mig...), sminkning och sånt innan utgång. Bäst och sminka sig efter man suttit ute och ätit för det är ju inte bra med massa smink i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0