Avslagen nätshopping

Idag har jag pluggat och pluggat och pluggat. Duktigt!

Dessutom rensat ut en liten del i förrådet. Det behövdes!

Tränat. Dock känner jag mig väldigt avslagen, gick inte alls lika smidigt som det brukar.

Men det jobbigaste med hela den här dagen är att jag nu inte rökt på 6 timmar!!! Gahhh!! Men det känns inte bra för jag känner att jag börjar få en oral fixering (redan???) och vill äta istället för att röka. Då jag försöker gå ner i vikt så är detta inte bra. Får se hur detta utvecklar sig...

Men nu sitter jag och tänker "Oj vad mycket pengar man sparar och oj vad mycket pysselsaker jag kommer behöva för att hålla händerna upptagna" och tittar därför på tradera men ögnar samtidigt på Panduro och är nära att lägga in en beställning. Hallå, jag har ju slutat röka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0