Åsa glad!!!!

Jag jobbade två timmar sen samlade jag lite arbetskamrater och av det paret örhängen och de sex par halsband jag hade med mig kom jag hem med ett halsband! Jag har äntligen börjat sälja!

image47

Ett halsband som jag lyckades sälja :)

Det är skönt att folk köper det. Jag tar ut nästintill självkostnadspris och tjänar därför inget på det men jag vill sälja för att ha råd att fortsätta. Jag har idéer i huvudet och grejerna är ju inte gratis.
Och nu har grejerna kommit som jag har beställt. Har bestämt sen innan att jag ska dit på onsdag med en arbetskamrat men nu känner jag hur det kliar i fingrarna och jag vill åka ner och shoppa...

Men jag måste ju plugga med...

Kommentarer
Postat av: Anna

visst är det helt otroligt att nån vill köpa ens grejer!?!
jag fattade aldrig att jag sålde så mycket som jag gjorde i somras på swedish match..helt otroligt! Och vad glad jag är att folk inser o uppskattar din talang!
puss!

2007-04-20 @ 18:59:30
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0