Ändå sitter jag kvar....

Sitter kvar framför datorn. Är irriterad på skiten för att den inte gör som jag vill. Sen kanske jag är lite extra irriterad eftersom jag inte rökt på över 2 dygn och stark börjar ifrågasätta mitt beslut att försöka sluta när våren kommer. Det är då som ciggen smakar som bäst, i det sköna vårvädret. Man sitter och blossar och tänker på den stundande grillsäsongen och smaklökarna lever loppan i munnen.

Jag undrar hur det gått för min pojkvän. Kan man skicka iväg en pojkvän till en pysselaffär och han kommer hem med allt som jag vill ha? Jag vet inte alls hur utbudet ser ut i denna affär men jag vet exakt vad jag ville ha. Och jag vet inte vad jag kommer att få och vad jag kommer sakna... Kanske ska kolla när Slöjd-Detaljer öppnar imorgon...

Men sen måste jag verkligen försöka spara pengar.... Något jag är värdelös på.

Man kanske inte ska försöka sluta röka när man försöker gå ner i vikt? Jag har ett sånt sug över att stoppa saker i munnen och tyvärr så klarar jag inte av tuggummi så jag går runt och... ja, bara är i ständig panik. Jag kan ju inte stoppa i mig massa saker för då kommer vågen genast ge utslag...
Och ärligt talat så kan jag inte pärla mer just nu, jag har inte tid för det. Jag ska skriva ett PM om min kommande b-uppsats till på onsdag och till på tisdag ska jag ha läst ut Den stora omdaningen. Det är verkligen ett sömnpiller... Men det är väl bara att försöka. I värsta fall så får jag vänta med att sluta röka. För det går bra att plugga när man går ner i vikt ändå och det är vikten som jag satsar på i första hand. Det vore dock trevligt att kunna vara på gymmet utan att få ansträningsastma bara för att man röker..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0