Under dagarna som inte riktigt finns

Idag har jag varit riktigt ineffektiv. Jag gick upp och gjorde mig iordning för att gå på second hand med Nanna. Därefter blev det en fika/frukost Lilla Blå. Var riktigt trevligt att träffa Nanna för det var ett tag sen. Väl hemma skulle jag sätta igång och städa. Vilket jag inte kommit igång med än. Har dock varit och handlat tillsammans med Johanna och pratat lite skit.

Har inga böcker så jag kan heller inte plugga just nu. Hoppas att de kommer snart så att jag inte hamnar för långt efter.

Tankarna snurrar i mitt huvud. Jag vet varken ut eller in. Jag är så säker men ändå så osäker. Och jag får panik. Så egentligen så borde jag sluta tänka och städa istället. Mina tankar är helt ute i det blå eller ska man säga i det grå?

Om lite mer än två timmar ska jag stå i duschen enligt min planering så jag får väl försöka sätta lite fart så att jag kan slappna av i lägenheten ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0