Tiden går så fort...

När man pluggar och jobbar och samtidigt försöker ha ett socialt liv. Därför har min blogg varit väldigt inaktiv. När jag väl gjort uppdateringar så har det varit på miljöpartiets hemsida istället.

Kan ju ändå passa på att säga att jag idag varit på Labbåsrevyn. Riktigt bra faktiskt. Min mor kommenterade att det skulle till en falköpingsbo för att hon skulle gå på den.

Och jag är massa trött på att städa! Fast jag behöver verkligen städa min lägenhet. Istället för att städa den har jag städat på jobbet samt hjälpt Johanna att flyttstäda. Som tur är så är Martin inte så känslig för hur det ser ut här.

Nu dags att slappa lite i soffan innan jag lägger mig. Har inte gjort det den här veckan än så det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0