Veckan är i fatt mig

När jag äntligen kom hem igår så var det inte mycket jag orkade göra. Började greja med datorn men gav upp det efter en stund igen när Bitch kom förbi och vi drack kaffe istället.

Jobbade till fem igår och efter det var jag förbi både Marianne och Eb så det tog sin tid innan jag var hemma. Får se hur länge jag orkar jobba idag. Sömnbristen börjar kännas av. Ont i ryggen när jag vaknar samt huvudvärk. Måste verkligen försöka att komma i säng i vettig tid nån kväll. Fem timmars sömn per natt i genomsnitt är lite för lite.

Lunchade med farmor igår. Riktigt trevligt. Det var meningen att vi skulle gått ut och ätit men hon var inte pigg på det efter en natt med lite sömn och hon hade maten klar när jag kom. Potatis, pannbiff och gräddsås. Gott! Kom lite sent till jobbet sen så jag var kvar en stund extra. Men det var det värt!

Nu är frukosten uppäten,kläderna på och det är bara att plocka ihop sakerna och åka och jobba....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0