Sista dagen...

Idag är sista dagen den här veckan som jag ska jobba. Kommer bli riktigt nice att inte behöva gå upp innan 6 imorn. Känner att jag verkligen skulle behöva sova.

Bilbingo med My och Hedvig igår. Och där var i bilen framför min mor och Lisa. Inget vann nån av oss. Men kul hade vi det ändå. Vi pratade fyllning och My konstaterade att medan jag tänker på sex så tänker Hedvig på mat. Hedvig lyckades även va lite synsk och förutspå när 69 kom. Fast hon sa det mer som "Skulle inte förvåna mig om 69 kom nu med." och självklart blev det så.
Jag fick även ta en liten powernap under bingon. Strax innan pausen så slöt sig mina ögon mellan varje nummer så Hedvig spelade min bricka ett halvt spel och jag fick vila lite. När jag sen dessutom fick i mig macka, gifflar samt massa kaffe så vaknade jag till igen. Dock så undvik det ju självklart inte bilen framför att jag satt och blundade lite så det fick man ju höra i pausen.

Nu är det dags för rosthögen att återigen ta mig till Tidaholm, sista gången för den här veckan. Skönt... Soooova!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en skön semester!!

2008-06-18 @ 06:39:49
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0