Ser fram emot...

Kom nyss hem från en myskväll hos Chassen. Kom dit vid sju, lagom trött efter två jobb. Hungrig var jag med och Chassen orkade inte laga mat. Som tur var så kom Nanna från jobbet när vi satt på balkongen och rökte och hon kom upp och lagad mat åt oss medan jag försökte få ordning på Chassens nyinköpta fläkt. Den fick dock Texas (med Kuken) ordning på sen efter att han hämtat fler verktyg.

Blev även hårfärgning och film. Riktigt nice kväll.

Nu ser jag fram emot morgondagen. Sovmorgon först sen student för att sen avsluta dagen med mys. Jag har skaffat vin, filmer och maten/godis skaffar vi imorn. Det ska bli så kul att träffa Sara igen. Men först sova några timmar... Om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0