Seeeegt

Igår låg jag halvt däckad på soffan. Kollade på filmen Barfly som jag velat se länge. Läste om den när jag gick i gymnasiet och hade en Charles Bukowskiperiod. Jag vet inte riktigt hur jag upptäckte denna alkoholiserade författaren men jag plöjde igenom alla böcker de hade av honom på bibblan. Han hade även skrivit ett filmmanus läste jag men filmen fick jag aldrig tag på. Och för ett litet tag sen nu fick jag plötsligt tag på den. Så i min trötthet igår så kollade jag på den.

Den var väl ungefär vad jag kunde väntat mig men jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag tyckte om den eller inte. Ska försöka kolla på den igen när jag är vaken och pigg.

När filmen var slut så hämtade Chassen upp mig för vi skulle ut och äta. Blev Wokstugan och för en gång skull så åt vi där. Jättegod mat tillsammans med en Mariestad och massa snack. Dock blev det ingen lång kväll då ingen av oss var pigga. Åkte runt lite och lyssnade igenom vad det var på skivan jag hade bränt till hennes bil. Skäms lite över att jag aldrig minns såna saker... Fast jag kan ju skylla på att det är en vecka sen jag brände den.

Efter en öl så somnade jag snabbt. Så pigg var jag... Så strax efter 11 igår hade jag slocknat.

Vaknade strax efter 6 imorse med panik. "När ska jag vara på jobbet???" Insåg dock att det var några timmar kvar och somnade om. Kom hem för en timme sen efter att jobbat på ÖoB idag med. Men nu ska jag inte jobba mer denna veckan. Bara vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0