Redan torsdag

Nu har jag jobbat nio timmar om dagen i tre dagar. Idag kommer det dock "bara" bli åtta. Väldigt seg morgon. Kom ju i säng tidigt igår. Hade tänkt lägga mig ännu tidigare men kom på att jag hade tvättat så var tvungen att hänga tvätt innan jag la mig. Försökte hitta nån som ville ha mitt sällskap i helgen, har tänkt rymma stan lite igen. Så det var inte världens lättaste att somna.

Men jag gjorde det till sist och nu är jag uppe igen.Jag använder mig av ordet uppe eftersom jag inte klassar mig själv som vaken än.

Efter mycket strul nu på morgonen är jag beredd att åka till jobben. Lite sur över att jag inte lyckas få till håret men det beror på att det är nyfärgat. Håret blir så glatt då. Hjälper inte ens att jag klippte mig igår och förrgår. Började i förrgår men eftersom det försvann så mycket hår vågade jag inte fortsätta förrän igår.

Ha en trevlig dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0