Powernap eller nattsömn?

Försöker klura ut huruvida de två timmar jag sov i natt räknas som powernap eller nattsömn. Känns mer som en powernap för jag är faktiskt upp och snart på väg. Frukosten äts just nu tillsammans med en kopp kaffe. Inget bättre sällskap än datorn vid den här tiden.

Nu ska jag jobba fram till fyra. Får se hur många timmars jobb det blir. Först jobb ett sen jobb två. Däremellan lunch och därefter mobiljakt. Nu är jag trött på att folk inte hör vad jag säger och eftersom mobilen är 1,5 år gammal så kan jag lika gärna leta efter en ny. Ska kolla efter jobbet. Hoppas jag hittar nån. Så jag slipper sitta och prata jättehögt när jag pratar i telefon. Så folk slipper ropar va efter varje mening. Så jag kan berätta lite saker med väldigt tyst tonläge.

Men nu åka till första jobbet. Ha en bra dag alla färute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0