Mys och jobb

Åkte ner till Göteborg igår. Var lagom glad på SJ när jag fastnade i Herrljunga... Jag hade sån tur så jag träffade på Kristin, en kompis syrra. Vi åt glass och pratade medan vi väntade på ytterligare besked. Helt plötsligt satt vi på tåget igen och åkte i snigelfart mot Götet. Kom ner halv fyra istället för ett. Lite tråkigt eftersom jag skulle åka hem på kvällen igen.

Men det var jättemysigt att träffa Bennie. Såg kort från Sweden Rock, kollade på film och myste. Lite jobbigt var det allt att åka hem nästan direkt igen.

Jag hade nog stannat om det inte var för att jag börjar jobba idag. Introduktion på nytt jobb idag. Uppe tidigt, har säkert glömt nåt jag ska göra. Dock snart dags att bege sig.

Kommentarer
Postat av: Helen

introduktion på nytt jobb??

vad e det jag har missat??

vart ska du jobba???

2008-06-10 @ 16:01:07
URL: http://firstclassgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0