Midsommarafton

Hade en jättetrevlig midsommarafton. Bennies föräldrar bjöd på midsommarmat och därefter var vi kvar och umgick. Jättenice kväll. Blev nog lite på kanelen med. Men det hör ju midsommar till... Hehe

Kollat på film idag, ingen höjdare alltså. Superhero. Äntligen sett Chassens nya mobil med... Såg den på Slynans bilddagbok.. Har inte träffat min baby på länge nu... Hoppas på att hinna med en kaffe på donken imorn. Om de inte är så taskiga och rengöra maskinen igen som de gör ganska ofta när vi vill ha kaffe.. Ett märke kvar sen har vi varsin gratiskaffe =)

Det blåser som helvete ute, jag har inte med mig några ytterkläder... Glömde det. Kom på det när jag såg Jossans sjal när vi var på väg till Lilla Blå i torsdags. Men passade på att springa in på Lindex för att köpa en pincett eftersom jag inte hittat min och där hittade jag en snygg sjal att köpa. Wiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0