Midsommar

Återigen är det midsommarafton. Tänker på förra året, det känns så nära men ändå så långt bort. Kollade på bloggen om det låg några bilder ute från förra årets midsommar men det gjorde det detsvärre inte. Firade ju den ihop Marion, hennes mamma och Ramona. Förutom regnet var det en toppendag. Man blir lite sentimental.

Mycket har hänt på ett år. Att gå tillbaka i bloggen och kolla är som att läsa en dagbok. Vissa saker är detsamma men jag är inte densamma som jag var för ett år sen. Jag har gått ner i vikt, trivs bättre med mitt liv, jag har fler vänner och mycket mindre ångest. Att säga att jag inte har nån ångest är väl att ta i, ibland så kommer den och gör en sällskap men det är ju inte alls som förr.

Det som är detsamma är min kärlek till väskor, skor, kläder och allt sånt. Och jag har mycket mer garderober än vad jag hade för ett år sen =)

Glad midsommar! Och bli inte för mycket på kanelen av nubben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0