Mera minne!

Nu har jag fått hem den externa hårddisken som jag beställt. Riktigt nice att ha plats på datorn igen. Innan jag hämtade den var jag och Jojjo och solade i Plantis. Skönt men ack så varmt!

Idag ska tydligen min sambo komma hem igen... Det var ju det här med minnet som hon skrev till mig i messet när jag frågade vart hon var... Som vanligt så trillar allt bort. Kan man inte köpa till minne till sin hjärna så att man inte glömmer allt? Då kanske jag skulle kunna ha lite koll på om hon är hemma eller i Stockholm eller om hennes kille ska komma hit. Hon berättar för mig och jag glömmer det lika snabbt...

Men nu ska jag byta om och traska hem till Lillbitch för att dricka lite öl och spela. Får dock bli lugnt eftersom jag ska upp tidigt imorn. Hämta pizza på vägen med... Hungrig... Och det är längesen jag åt pizza nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0