Knasmåndag

Igår var en riktigt knasig dag. Det som var mest knas var min dator. Efter att jobbat 9 timmar så fick jag för mig att formatera om den, vilket jag har tänkt göra i typ två månader nu. Så på halvtom mage satte jag mig och grejade. Vid 8-9 var jag halvt knäpp och åkte och käkade pizza med Chassen istället. Därefter tog vi en kaffedejt på Donken som igår INTE rengjorde kaffemaskinen när vi kom.

Efter det satt jag och grejade med datorn fram till nångång efter ett. Och nu är jag uppe igen för att återigen köra en dag med 9 timmars arbete. Och därefter ska jag försöka komma iväg och hämta Ebs dator idag för att rensa den.

Och igår kom nya mobilräkningen. Över 19 timmar har jag ringt, 22 mms samt 935 mess har jag skickat. Duktigt Åsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0