Frukost

Sitter just nu med min frukost, ska strax bege mig till jobb nr ett.. Därefter träffa morlunchen och äta ute för att sen dra till nästa jobb. Det som tröstar är att det är sista dagen jag arbetar denna veckan. Det är fredag imorn men det är även studenten. På jobb nr ett vet de att min kusin tar studenten så jag har inte blivit tillfrågad om jag vill jobba, bara typ frågan om min kusin tar studenten. På jobb nr två så har de studentstängt.

Därefter en del ärenden i Tidaholm innan jag beger mig hemåt. Ska mysa med Chassen ikväll sen med. Vi har massa planer... Hihi.

Imorgon kommer sötaste Sara hit och myser med mig. Det är inte ofta vi träffas men vi har våra mail och mess. Innan hon kommer så kommer jag ta mig en liten sovmorgon innan det är dags för student. Det ser jag fram emot då jag känner att jag är lite ledsen och samtidigt extra känslig bara för att jag är så trött så minsta grej kan ta ut mig massor.

Men nu dags att åka till jobbet med min nya väska. Har äntligen orkat plocka ut alla användbara saker ur min gamla och lagt i den nya. Ingen ordning what so ever... Men det lyckas jag ju aldrig ha i mina väskor... Hehe

Ha en supertrevlig dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0