Fortfarande trött

Hemma från jobbet nu tillsammans med lite jordgubbar som jag fått från moster då hon, kusin, mormor och mormors syster varit i Dimbo och plockat idag på eftermiddagen.

Idag har jag bara varit på bokbinderiet. Suttit och stansat hela dagen. Känns i ryggen nu. Fast det tänkte jag lite Slipknot skulle ta bort. Humöret har varit piss men efter att tagit itu med lite saker samt lyssnat på väldigt uppiggande musik, dvs min och Chassens fjortislåt samt Slipknot, så är jag på mycket bättre humör.

Kvällen tänkte jag tillbringa tillsammans med jordgubbar och en film. Eller om jag tar det strax. Slappa lite. Ska jobba några timmar imorn med på ÖoB. Men sen ledig tilsl på måndag. Hoppas på att kunna hitta nån att rymma lite till i helgen med så man kommer bort från vardagen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0