Flyttstädning och kamerasaknad

Idag körde jag Bennie till tåget så han kunde komma hem och göra sig klar inför Sweden Rock. Lite avis är jag allt eftersom jag hade velat åka dit själv. Han fick låna min kamera iaf så jag hoppas på att få se lite bilder därifrån sen.

Precis när jag var på väg till Pressbyrån för att köpa cig så ringde syster. De undrade när jag kom och om jag kunde fixa kaffe. Medan jag står där och fixar fyra koppar kaffe på Pressbyrån så dyker farbror John upp. Riktigt trevligt att prata med honom en stund. Som tur är så är ju deras kaffe så varmt så man kan behöver ju inte ha bråttom... Hehe. Även Papy hann jag byta några ord med.

Väl hos syster så hamnade jag på golvet tillsammans med min kopp kaffe medan dom andra städade. Jag körde stenhårt på att först dricka kaffe sen städa. Tänkte tagit en bild på mig där men kom ju på att min kamera är utlånad...

Kom igång att städa sen. Torkade massor. Fastnade med t-röden sen med. Upptäckte att det funkade ganska bra att rengöra mina skor med... Hehe. MatShell och sedan städade vi det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0