..................

Hm... Det är lördagskväll och jag tvättar. Har massa vin hemma men ingen lust att gå ut. Så min energi går till att göra iordning lite här hemma. Önskar bara jag hade mer energi så det blev mer gjort.

Jag är inte nere eller nåt, om nu folk får för sig det. Jag är bara trött på att gå ut för tillfället. Jag var ute mycket förut och nu räcker det med att gå ut nångång ibland. Fast vem vet, jag kanske ångrar mig när jag tvättat klart och druckit några glas vin.

Den underbare fick mig att sakna honom nåt enormt förut. Jobbigt att han är en bit bort och inte inom kramavstånd.

Nu försöker Andreas få med mig på fest med. Orkar jag? Vill jag ens? Först tvätta klart. Och äta upp det som finns kvar av mitt och Saras godis... Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0