Endast tomten är vaken...

Riktigt trött är jag. Sitter och äter en banan till frukost då det inte fanns nåt bröd uppe. Är avis på Jojjo som ska precis skrev till mig och ska sova nu. Till viss del så är det min nya mobils fel att jag är så trött. Hittade ju Sims 2 på den när jag skulle sova igår. Låg till efter ett då jag fick ett mess av Bennie och kom på att jag borde kanske sova istället. Helst hade jag kanske kramat honom men var ju tvungen att sova inför jobbet.

Ja, har som sagt en ny mobil nu. Så nu kan ingen klaga på att jag inte hörs när man pratar med mig utan att det är fel på deras hörsel och inte min mobil. Fast det har varit lite kul kanske när alla trott att de hör så dåligt... Hehe.

Blev nio timmar jobb igår. Funkade bra förutom att jag var känslomässigt labil efter för lite sömn. Får se hur min sömnbrist slår idag. Idag blir det åtta timmars jobb sen så kommer jag vara kvar i Tidaholm för att åka på bilbingo med Hedvig och Mytan framåt kvällningen.

Det tråkiga är att jag missar min och Chassens planerade presentjakt idag... Men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen.

Ha en bra dag nu så ska jag göra mig klar för jobbet. Och akta mig för Sims...

Kommentarer
Postat av: Helen

du får ta det lite lugnt ibland oxå.. så att du inte blir helt utbränd.... ta hand om dig nu

2008-06-17 @ 12:00:38
URL: http://firstclassgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0