borta...

Jag är idag borta på flera sätt. Dels är jag i Göteborg dels så är min hjärna inte med helt. Vet inte hur många gånger jag tänkte på att min mor fyllde år idag tills jag äntligen fick iväg ett mess till henne... Men jag sa grattis iaf =)

Hon hade fika hemma igår för att fika men jag missade det. Var tvungen att åka till stan efter jobbet och orkade inte sätta mig och köra tillbaka en gång till. Att köra tre mil fram och tillbaka dagligen är inte världens roligaste. Har ju kört den sträckan dagligen i en och en halv vecka. Så skönt att jag sluppit det idag.

Och bara för att det är kväll nu så är jag pigg. Och linserna är torra eftersom jag sovit med dom typ halva veckan. Hittade dock mina glasögon idag så jag tänkte strax övergå till dom. Smarta jag hade mina glasögon i min väska som jag har är jag är ute och åker... Tur att jag åkte iväg nu då... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0